miercuri, 17 iunie 2009

Destination...Unknown

Spre ce naiba ne indreptam noi oare?Si cind zic noi ma refer la omenire,nu la natiune ori rasa.Unde dracu' vom ajunge daca o tinem tot asa?!

Suntem prea vulgari,prea setosi,prea avari,prea plini de sine.Eu cel putin asa vad lumea.De asta ma apuc de box de saptamana viitoare.Si o sa ma tin de sport.Pina mor,sau cel putin pina la 60 de ani.Am nevoie de ceva care sa ma destreseze,iar asta chiar functioneaza.

La mine muzica nu merge,prieteni am prea putini si uneori mi se acreste sa ne povestim unul-altuia problemele pe care le avem.Asa la box intinzi muschii pina cazi lat de oboseala.Sau poate nu!

Trebuie sa devin mai obiectiv,mai vigilent,mai violent chiar.Lumea te fura cit nu esti atent.Si chiar daca esti atent,n-ai ce sa faci.Statul te fura,fratii te fura,vinzatoarea de unde iti iei tigari te fura.Inclin sa cred ca pina si biserica ne fura.

Cam asta fu pentru azi.Si pentru maine si poimaine si cat om mai trai.Sau poate nu.Vedeti?!Incercam sa va fur,dar nu-mi iese.

Salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu