luni, 26 iulie 2010

Cîteva motive pentru care e de căcat cînd plouă


Dimineață mergeam cu mașina la serviciu în timp ce ploua și mi-am amintit de blog.Am zis hei,wtf,ce pula mea,am un blog breee!Okey,am zis ce pușca mea să scriu...untul s-a scumpit destul încît să nu ne mai pese,Băsescu încă e președinte,Boc sluga lui ...

ȘTIU!Trebuie să scriu de ce e de cur sa plouă.

1.Cînd plouă te uzi.
2.Cînd plouă nu poți să mergi cu bicicleta.
3.Dacă ești pe-afară cînd plouă,te faci muie de ud și îți îngheață coaiele de frig.
4.Te stropesc muiștii cu mașinile aduse din Germania la 98097430987 milioane de kilometri.
5.S-ar putea,dacă plouă și ești totuși în mașină să-l lovești pe bulangiul din fața ta,care probabil conduce o Dacie obosită.
6.Dacă plouă nu vezi pizde îmbrăcate mișto pe stradă(LOL tipele cu geacă+umbrelă+ceva papuci să le apere pe bune de ploaie NU SÎNT SEXOASE!!!)
7.Dacă plouă inevitabil trebuie să îți duci prietena la mall,nu mai puteți să vă plimbați prin vreun parc plin cu moșnegi.
8.Cînd plouă aprinzi lumina prin casă,ceea ce e de-a dreptul și de-a stîngul stresant.
9.Cînd plouă există șansa sa pice netul,telefonul fix(LOL again,cine pula calului mai folosește telefonul fix?!?!?)sau cablul TV.Și nu te aștepta ca vreo echipă de intervenție să te ajute.Plouă și la ei!
10.Cînd plouă nu vorbești cu Anna.

Mai veniți voi cu idei,că eu mi-am tocit mințile destul.

24 de comentarii:

  1. Cine a zis ca nu poti merge cu bicicleta, mai ales cu cauciucuri de 2.45 downhill prin noroaie, cand ploua?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai vazut cadrul meu de tiripopleashca :D Nu-mi incap nici 2.25 pe el:(

    RăspundețiȘtergere
  3. cand ploua nu ai chef de nimic
    cand ploua,dak ai caine si se unda,pute k pula:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cind ploua eu am chef de secs
    secundo,n-am ciine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata muie,nu mai dai comentarii de pe anonim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii , si pe mine ma enerveaza vremea rea :P. Cand ploua ma simt deprimat , nu pot juca fotbal (am jucat si pe ploaie , dar nu e la fel). In plus , unde mai sunt fustele scurte cand tuna si fulgera ? :)). Totusi , legat de partea cu tehnologia (phone , internet and other stuff), nu e chiar asa - de exemplu la bunica-mea doar curentul mai pica atunci cand e furtuna f mare. Anyway , i still hate bad weather! Aaa , si cu idiotu' de mai sus - dude , go fuck yourself :)). Keep up the good work ... moshule :)! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu! Cu toate ca nu e genul meu , de data asta o sa cobor la nivelul tau... Ma amuza faptul ca ai creat un cont doar ca sa faci pe inteligentul... :)) Dude , care e problema ta? Uite , asta e chestia nasoala la tara asta de cacat - e plina de retardati ca tine , subdezvoltati mintal , care se plictisesc de atata Solitaire si manele pe un P3 si incearca sa isi gaseasca o ocupatie. Man , get a life :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai ce te astepti de la un amarat de bot de CS - are nume de bot sau ba? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Tudor - ai fi surprins.

    @Abazel - tu n-ai fi surprins, oamenii cu iq sub 20 nu pot fi surprinse.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si apropo, Tudor, nu inteleg de ce te oftici :)

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.Tudor imi zic prietenii,atita timp cit nu stiu cine esti,ma doare-n pula de tine.
    2.Abazel are un IQ muuuult peste 20;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine Tudorele, nu-ti mai zic Tudor. E ok? Sunt convins ca nu te doare tare. N-are cum sa te doara tare ceva mic. E ca si cum ar fi posibil ca pe Abazel sa-l doara TARE creierul, dar e imposibil, deoarece el are creierul foarte foarte MIC. Imi cer scuze ca i-am explicat bancul dar altfel sigur nu-l intelegea, pare tare limitat, il ajuta cineva sa intre pe net?

    RăspundețiȘtergere
  15. LOL,iarasi aduci in discutie 'dimensiunile'?:)
    Totusi,zi-ne cum te cheama,daca tot ai cojones.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da' daca-ti zic, si-ti zic si unde stau, vii sa ma pocnesti pe motiv ca am comentat pe blog? Poti sa-l iei si pe Abazel.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu,vreau doar sa stiu cine esti si atit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Privind prin prisma faptelor tale (crearea unui cont doar pentru a posta insulte pe acest blog ; aducerea de injurii la adresa unor persoane pe care nu le cunosti ; atitudinea mizera), nu pot decat sa constat ca in cealalta parte a ecranului este fie un pusti de 13 ani care se plictiseste in draci si cauta un loc sa isi "descarce" testosteronul , fie o persoana cu grave probleme de natura psihica (inclusiv un coeficient de inteligenta ceva mai mare decat genunchiul broastei ;) ). Totodata observ ca lispeste cu desavarsire decenta de a te prezenta ; am fi extrem de onorati sa cunoastem ilustra personalitate , desavarsitul monument de inteligenta , care isi iroseste viata de rahat , frecand-o la rece in spatele ecranului... Fuckin' loser l-). :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Draga Abazel. Ai ajuns in sfarsit la varsta 'cine spuna ala e' si ma bucur ca raspunsul tau demonstreaza asta.

    Cat despre contul meu, e nascut la aproximativ o saptamana dupa nasterea lui Google mail, impreuna cu inca vreo 5, asa ca argumentul 'vai, ha ha, si-a facut cont ca sa fie anonim' pica.

    Deci? Ceva inteligent Abazel?

    Tudorel taica, pe asta mic de unde l-ai scos domle? Are carente grave de exprimare si e un pic incoerent...

    RăspundețiȘtergere
  20. fetele fara umbrela se transforma in monstri ca le curg machiajul ._.

    RăspundețiȘtergere