miercuri, 27 ianuarie 2010

Cu computerul pe balcon

Se ia una bucata PC,se monteaza in balcon la -15C numai impreuna cu perifericele strict necesare(tastatura,maus,monitor)si se incepe o sesiune semi-serioasa de overclocking.
Cum placa de baza nu-mi permite mai mult de 3100mhz pe proc(E5200)am zis sa-l las la 3000 pentru aceasta serie de teste.

Cind vine vorba de placa video insa,treaba e diferita.Limitarile apar din cauza temperaturilor si a voltajelor relativ scazute.Problema cu gradele am eliminat-o dar a ramas voltajul,pina la un eventual volt-mod.

Am bibilit eu ce-am bibilit si am scos un maiestuos 710/1100,cu racire stock la al meu HD4830.Pun si rezultatul in FurMark si va rog a observa temperatura=))

P.S.: Am dat si un stability test,iar dupa ~7 minute termometrul arata 48C,cu un peak value de 51C.Asta ma face sa fiu extrem de multumit.

free image host

Free Image Hosting by ImageBam.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu