luni, 18 octombrie 2010

Fotomaraton 2010


Anul acesta a avut loc a nush cita editie fotomaraton.Temele alese de catre organizatori au fost dintre cele mai captivante si interesante... CACAAAAAAT

Organizatorii au supt-o tare,temele cred ca au fost propuse in timp ce se pisau,iar vremea a fost ingrozitoare.Fusei dracu' si anu' asta la Fotomaraton,dar am cam belit-o.Si nu singur,ci cu Abazel,dragos495 si Alina.

Se facea ca era ora 2P.M. iar noi ne plimbam intr-o zona ultracentrala a Iasului cind...deodata apare de dupa un stilp un smecleu de om cu un spray paralizant imprastiind otrava in jurul lui de parca era singur pe strada.Bineinteles ca ne-am bagat picioarele in concurs,am mers la UPU cu Ambulanta,am avut parte de cel mai smecher tratament oftalmic din viata noastra...

Pe bune acum,nu doresc nimanui,decit celui mai vrednic dusman al meu sa pateasca o smecherie de asta.Ustura,doare,nu vezi,nu respiri,anxietatea te cuprinde,intunericul domneste.


In rest,cele bune de la mosu' Glaser!

2 comentarii:

  1. Uai nu da nume... :) Ca ne prinde si pe noi pe urma... :))

    Trebuia sa zici ca Alina a fost singura dintre noi care a si terminat fotomaratonul, noi ne-am lasat sa ii dam ei sanse... nu?

    RăspundețiȘtergere