joi, 26 mai 2011

The return of the KING


Lasind la o parte faptul ca nu am mai postat pe acest blog de cinci sute de ani si ma asteptam ca Google sa-mi suspende contul, trebuie sa comunic telespectatorilor niste chestiuni din ultima vreme.

Astazi am auzit o faza care mi-a intarit ideea ca viata in Romania este de tot cacatul. Treceam printr-o zona ultra-centrala din mult iubitul Iasi, unde am vazut ca rasare o constructie pe structura metalica de toata ‘frumuseta’, ca sa citez orice cetatean de prin partea asta a tarii. Nu ma grabeam foarte tare asa ca m-am apropiat de muncitori pentru a-mi satisface curiozitatea in privinta destinatiei cladirii. Mai aveam o picatura de speranta, poate totusi e vreun supermarket ratat, vreo dugheana de ierburi sau orice altceva.. “Tiganii au talent”, acesta e raspunsul pe care l-am primit de la ‘Mitica’. Vai futu-va-n gura de boriti penali, dracu’ sa va ia de pisati sociali, jeguri umane, pai ce le trebuie lor ma centru unde sa-si arate talentu’? Mars la cacat, vorba unui prieten, hai cu sclavia baietii! Sa-mi bag picioarele, pai ii aduc la mine sa-mi faca ordine prin casa, sa-mi linga bocancii, sa-si arate talentele, nu-i asa?! N-am nevoie sa vad cind ies cu prietena niste marocani cu palarioare, cu oale, cu ceaune, cu cruci de sapte metri patrati agatate dupa ceafa lata cit banda de urgenta de pe autostrada si cu miros de Ferentari. As dori, daca se poate domnilor administratori ai orasului, sa merg la o expozitie in aer liber a vreunui caricaturist strain in voga, niste teatru experimental m-ar incinta sau poate un concert folk organizat ad-hoc intr-un cadru aparte. Nu niste labe imputite care stilcesc limba romana care sa-mi prezinte nu stiu ce talent ‘popular’.

just my 2 cents ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu