miercuri, 27 mai 2009

Noi descoperiri

Îmi cer mii de scuze că nu am mai postat pe-aici,dar am fost extrem de ocupat zilele astea.

În altă ordine de idei,ultimele săptămîni mi-au dovedit că sunt un romantic ş-un melancolic fără seamăn.Şi nici nu mi-e ruşine cu asta.De fapt,toţi suntem aşa doar că,din cauza faptului că vrem să epatăm tot timpul,nu mai avem timp şi dispoziţie să ne gîndim la elemente esenţiale.

Tot în ultima vreme am ascultat ultimul album Marilyn Manson-The high end of low,pe care vi-l recomand.Sunt acolo nişte melodii care mi se par balade,dar părinţii mei le numesc "rîgîituri".Un prim exemplu este melodia Devour.Gata!nu mai spun nimic de aceste "şlagăre".Vă las pe voi să descoperiţi.

Aştept cu nerăbdare excursia de la Poiana Zînelor.Un loc absolut superb,în creierul munţilor.Ei,pe dracu'.Nu ştiu dacă-i aşa.Poate ne cazează ăia în nişte cocioabe dărăpănate şi ne dau lături la prînz.Important e să avem "ţigări şi băutură"-BUG Mafia.Glumesc,nu ne trebuie numaidecît narcotice şi alcool dar nici nu strică să le deţinem.Muzică şi fete să fie,că de restul ne ocupăm noi.

Şi slavă-Domnului,sunt fete.Cinşpe la număr,rezultă trei fete per băiat.Rezonabil aş putea spune.Eu iau 10 şi restul le las lor(lor:ceilalţi băieţi).

3 comentarii: