vineri, 15 mai 2009

Vineri 15


Vă întrebaţi probabil de ce am ales acest titlu.Nu-i nimic,vă răspund mintenaş.

Pur şi simplu nu găseam un nume pentru această zi minunată.Stau şi ascult Bob Marley(băi,recomand,e bestial omu'!)gîndindu-mă ce voi face în excursie,cît de beat voi fi şi dacă voi avea nevoie de ceva zile de spital.Ei bine,nu-s genu' care să aibă "rău de băutură" deşi m-aş chercheli odată mai tare.

Astăzi am jucat fotbal,portar fiind.Plictiseală mare dar am realizat cît de uniţi pot fi colegii mei de clasă.Pur şi simplu nu mi-am imaginat aşa ceva.Nici prin cele mai ude vise nu mi-a trecut gîndul cum că Vlad poate fi paşnic şi calm.

Tot astăzi mi-am luat pantofi.De vară.Marelbo.Bej.Piele întoarsă.Preţ ultra-bun.

Astăzi i-am spus Andrei că e cea mai frumoasă fată din clasă.Acum pe bune,chiar este.Cînd o prind ca s-o trag în chip o pun pe blog.Pînă atunci,fac un apel la fantezia dumneavoastră să-şi imagineze dumneaei cum arată frumuseţea(aproape)pură.

Per total,o zi frumoasă,aproape perfectă.Păcat că avem vinerea biologie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu