marți, 1 septembrie 2009

Loprecatel

Nici nu stiu cum naiba sa incep aceasta postare care va fi anosta dar care reprezinta un atac la imoralitatea unui blogger care nu se poate opri din ceea ce face.

Este vorba despre acea pula bleaga de ma copie zilnic,imi sustrage ideile cu furculita,nu are originalitate,vorbeste incontinuu despre unele lucruri personale.

Pentru acea coaie sfirtecata,bucata de fecala,idiot onanist si cretin ambulant am un mesaj simplu,dar al dreq de eficient:"Da-te-n pizda ma-tii!".Mai simplu de atit chiar nu se poate,am incercat cu rabdare,cu mesaje subtile dar nimic.Totul a esuat ca Titanicul in prima sa iesire in larg.

Vreau sa ii promit ca nu ma voi opri aici,iar daca e nevoie o fac puta tuturor si pun linkul la mine pe blog.IN HEADER!!!

Hai salut!

2 comentarii:

  1. Trebuie sa admit ca ai fost putin prea vehement pentru gustul meu, dar ai dreptate. Cei care copie nu inteleg basic-ul- nu ai inspiratie, nu scrii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, uite ca eu n-am inspiratie, si tot bat din taste :P

    RăspundețiȘtergere