duminică, 13 septembrie 2009

Suflet mort

Mă lovesc de un dinozaur care-mi zice ceva de droguri şi alcool.Îmi aprind liniştit o ţigară,dau să deschid lumina şi văd că nu-i curent.Dinozaurul plecase,îngreţoşat probabil de mirosul ţigării şi al mucegaiului de pe zidul interior.

Scot telefonul,o vechitură zgîriată,voiam să vorbesc cu Anna.Era cam trei noaptea,reţin că nu dormea.Eram dispus să îi ascult plîngerile în legătură cu el,dar numai după ce aş fi terminat de povestit întîmplarea de mai devreme.

Ce dracu făcea un dinozaur la mine în casă?Şi mai ciudat e că avea pielea roşie.Niciodată nu mi-au plăcut dinozaurii roşcaţi la ten.I-am preferat pe ăia verzi întotdeauna.

Anna mi-a repetat,cu alte cuvinte,că îl iubeşte,dar el nu vede,parcă e orb.Speram să-i treacă faza asta cu respectivul şi să mă dorească pe mine.

Cine sînt eu?...un bărbat mediocru,la vreo 45 de ani,cu pleata lăsată în perioada în care Minculescu era în viaţă,iar băieţii de la The Rolling Stones scoteau bani frumoşi din concerte.Nu mai am barbă,renunţasem la ea pentru un botez care în cele din urmă nu a mai avut loc.În definitiv sînt un mediocru,iar ea...,ea e o femeie puternică,stăpînă pe sine,însă cînd vine vorba de sentimente o cam dă în bară.

Realizez că distanţa dintre mine şi ea e atît,atît de mare...

Toată întîmplarea asta cu animalul preistoric mi-a terminat psihicul.

Mai aprind o ţigară,o fumez pînă la filtru.Cu o mişcare simplă dar de efect arunc resturile pe fereastră.Cad pe canapea,televizorul deschis,rula ceva cu indieni.Închid ochii...îmi apare în vis,ca o zeiţă mitică.O simt,dar nu o pot atinge,stranie simţire.Alunec spre abis...

6 comentarii: