marți, 25 august 2009

Crazy ass,mad driver,sexy motherfucker

Astazi e ziua cea mare(damn it,parca m-as insura),adica ziua in care ma duc sa iau nenorocita de uniforma.Astia zic ca trebuie s-o purtam zilnic,eu zic:/:).

Habar n-am ce culoare va avea,ce inscriptii,nu stiu nimic.Am dat banii ca prostu' inainte si nu m-am uitat la marfa.Am mers pe mina lor a.k.a profi.Mi-as dori sa fie ceva cu mult roz,un pic de albastru si niste violet.Mi s-ar parea al dreq de original,ca m-am saturat de 4 ani de uniforma neagra la Negruzzi.

Am o durere ingrozitoare de spate si ma doare si mai tare cind ma gindesc ca am de urcat(pe jos!!)dealu' ala spre scoala.Aveam de gind sa merg cu bicicleta,dar in conditiile astea e aproape imposibil.

Vreau doar un sezlong,o gagica si o sticla de ceva pe care scrie +40% alcool.Asta probabil mi-ar alina suferinta si mi-ar da speranta sa merg mai departe(hi hi,ce fraza penala,mai sus vorbeam de casatorie,acuma de divort)

Hai salut!

Un comentariu: