sâmbătă, 29 august 2009

ublinfohube

Cum pe alt blog mi s-a dedicat un intreg post(mie,doar mie!!na na na na na,sint mai smecher ca vooi!)trebuie sa intorc serviciul si sa vorbesc despre o persoana foarte draga subsemnatului,pe nume...Ion.

Glumesc,numele ei e Ruxandra,o alta tipa de gasca pe care o stiu si care se intimpla sa fie din Iasi nu din Braila.

Am cunoscut-o cu adevarat incepind cu anul 2007 cind am devenit oficial colegi de banca.Din pacate(si nu spre rusinea mea&stuff)ea a ramas cu treburile ei si cu Cianga(sau Ceanga,pula mea,chiar ma doare fix in umbra curului paros cum se scrie)iar eu am plecat spre Rai,adica alt liceu.

Despre ea nu pot sa va zic asa multe chestiuni,stiu doar ca ii place muzica de calitate,imi accepta glumele proaste si ma iubeste neconditionat(inca vorbesc de o persoana nu de un animal de companie!).Chiar daca ne-am certat mult,mult de tot de-a lungul timpului lucrurile sint calme de o buna perioada de vreme,lucru care ma incinta nespus.A ramas prietenul meu cel mai bun si sper ca treaba sa nu se schimbe,cel putin nu in urmatoarele 10 milenii.Bine,poate 11.

Hai salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu