joi, 27 august 2009

Gripat ca naiba

Stau cu burta mea paroasa si mare in fata computerului si ma gindesc cu groaza ca as putea fi bolnav de...GRIPA PORCINA.

Simptomele sint evidente:tuse seaca,secretii nazale(adica muci) si dureri musculare.Probabil e o raceala trecatoare dar ieri m-am vazut cu Ruxandra,abia intoarsa din Anglia,unde balaria asta de boala e al dreq de raspindita.

Am auzit ca cica e pacatoasa rau,daca da in pneumonie ajungi la 2 m sub pamint urgent.Va seama ca astazi am citit despre chestia asta mai mult decit am citit pentru teza la romina.

Nu vreau sa ma pling ca prostu de chestii care nu ma dor,insa imi fac griji pentru viata mea:(

Hai salut!

Un comentariu:

  1. Eu sunt de o luna si cateva zile racit. Febra, frisoane si de toate. Dar inca nu am murit. Dar nici nu ma duc la doctor. Las sa mor. Ca e mai usoara moartea...

    RăspundețiȘtergere