sâmbătă, 29 august 2009

Sucarit de pretul untului

Sampanie,vise,limuzine bla bla bla asa suna melodia pe care tocmai o ascult.Cred c-o stiti,e aia cu Fotomodele de la Vama(veche).

Bai iarasi am lipsa de inspiratie,eu nu pot sa scriu girla tot ce fac intr-o zi,ar fi plictisitor.

Tocmai am terminat de browse-uit citeva forumuri,nici nu stiu ce naiba caut pe net la ora asta,oare e vreun simptom al gripei porcine de care vorbeam mai devreme?Fuck,now i need some drugs also.

Drugs in sensul de medicamente,nu de substante halucinogene,relax.Drug-store.Suna foarte misto,desi eu prefer de la dealeri.

Btw,s-a legalizat consumul&detinerea de marijuana&co. pe niste tarimuri gen Mexic si Argentina parca.Astia-s cei mai tari oameni de pe planeta.Cum e sa te duci la magazin si sa ceri:"Da-ti-mi va rog o punga de fasole boabe,un pachet de unt,o sticla de suc si...aah...si o doza de marijuana;Face 12 lei 45"Chiar 12 lei 45 costa toate astea,sau poate mai mult?Prima data am vrut sa scriu 5 lei 50 dar am zis ca numai un pachet de unt costa vreo 5 lei.

Oameni buni,ce naiba s-a scumpit untul asa de tare?Vacile cer mai mult pret pe lapte?Sau poate nu le ajunge burtosilor alora cu Mertane,Bugatti-uri si Aston Martin-uri profitul pe care il scot?!Chiar ma oftica pretul untului,ca uite,de exemplu daca mama imi da 10 lei si untul e 5 lei eu ramin cu 5 lei.Daca untul ar fi 3 lei eu as ramine cu 7 lei.Dar stai,ajung in postura de cacat a burtosului cu bicicleta care scoate profit la negru de la parinti.Damn it,nu mai stiu ce sa scriu.

Am voie sa inchei si eu cu:

Pupici:*:*:* si o exprimare d-asta Puy myk sa stiy ka eu t-e yubesk.Doamne,cit de rahatesc poate sa sune.Mie mi se face greata numai scriind asemenea analfabetisme dar ma gindesc cu groaza la copilasii astia de 12-13-14 ani care nu mai au habar ca exista o chestie numita DOOM(nu DOOM3)alta chestie numita DEX si o chestie mai micuta numita LIMBA ROMINA!

Hai salut!

Un comentariu:

  1. Limba Albano si Romina Power bă. Limba pe care o vorbim se intitulează Română, cu â din a.

    RăspundețiȘtergere