sâmbătă, 8 august 2009

Vremuri noi


A început luna august de vreo cîteva zile şi parcă totul a îmbătrînit deodată.Probabil e ceva la nivel de subconştient pentru că diferenţa dintre 31 iulie şi 1 august e de 24h.Şi nenorocita asta de vacanţă s-a dus naibii,dar eu am asul din mînecă:Gura Humorului,my friends...


Nu zic mai multe decît după ce mă întorc,să ştiu măcar că am fost.

Ieri am mers la piaţă şi mi-am cumpărat mure,ca să-mi fac dulceaţă,ăv cors.Dimineaţă aveam bunătatea gata rezolvată aşa că m-am apucat de halit.Este Dumnezeiască!

În perioada asta mi s-a ftt şi telefonul,o mini bijuterie de SPV M3000.Deocamdată stau pe un Nokia 6070 care încurcă tonurile de apel.Da,nu glumesc.Ieri a început să sune telefonul şi nu ştiam al cui naiba sună...


Pînă dată viitoare,

SALUTĂRI!

TUDOR.

Un comentariu: