duminică, 9 august 2009

Patanii si alte treburi adiacente

Week-endul meu a fost full,full de-a dreptul.

Vineri,cind imi era dimineata mai draga,imi dau seama ca driverul de la placa video este foarte prost.Pentru cine nu stie,ATI Catalyst 9.7,o timpenie de driver.Am sters driverul cu driver sweeper,apoi am instalat 9.6 si m-am pus pe benchmarking.A iesit ceva misto zic eu,scoruri acceptabile.

P.S.:

Intel E5200@3.0Ghz

HIS HD4830@OC(vedeti voi ce si cum in fiecare screen)

Kingmax 2GB DDR2@800Mhz

AsRock G43

Link pentru imagine mai mare_FurMark 1

Link pentru imagine mare FurMark_2

Link pentru imagine mai mare Vantage

In vantage temperatura ambientala era extrema,asa ca la placa video frecventele sint:610/900.

Am avut mai multe shot-uri,dar prefer sa postez rezultatele cele mai mari,care de fapt sint o medie a punctajelor.

Toate testele au fost trase in Windows se7en cu care m-am luptat sa il conving sa functioneze naibii la parametri optimi.


Simbata am cam frecat menta,am reusit sa imi indoi foile de la bicicleta-adica am stricat-o de tot si as usual forum+messenger+winamp=LOVE.

Aah stai ca simbata m-am jucat incontinuu aproape World Racing 2.

Duminica am iesit la un gratarel in Bucium cu ai mei,foarte misto a fost.Organizarea-proasta fiindca nu am avut dulciuri,crackers si in general "nimic bun".Dar am gatit niste file de pangasius grozav.

De altfel duminica am aflat ca macar o persoana din lumea asta ma considera dragut(ce paradox,huh!?) si ca...hmm de-aici devine intim si prefer sa nu zic nimic.


Una peste alta,week-end fain,cu vreme buna,muzica pe masura dar fara fete:(

Miine dimineata sper sa ma trezesc pe la cinci-sase s-o pun de-un bench>:)

Poze de la Bucium:








Un comentariu:

  1. Mah,pizda masii...la placi video nu ma bag.Ramane sa ma inveti mai multe despre ele in urmatoarea excursie.
    Dar nu pot sa cred ca ai fost si ai baut fara mine.Adica..totusi[-(Gandeste-te la sufletul meu de om alcoolist.:-<
    Si apropo,"esti prea tare pentru lumea asta";>

    RăspundețiȘtergere